تزئین تاج گل نمایشگاه

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بروز علمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میلاد نعمتی
20:26
یک شنبه 25 ارديبهشت 1401

به دلیل وزن زیاد پایه های فلزی، به ندرت برای چیدن تعداد زیادی گل در سه لایه استفاده می شود. علاوه بر این، پایه های چوبی ارزان تر از تاج هایی با پایه های فرفورژه هستند.

تاج گل نمایشگاهی با پایه شطرنجی

این نوع تاج پایه چوبی دارد و ورق های چوبی بافت شطرنجی روی سطح ایجاد می کند. از این پایه ها در انواع یک، دو و سه طبقه استفاده می شود و قسمتی از سطح آنها بدون گل در نظر گرفته می شود تا ظاهر پایه در کنار گل ها دیده شود.


جدیدترین مدل های تاج گل به نمایش گذاشته شده است

علاوه بر تفاوت در تعداد کلاس های گل آرایی، نحوه تزیین تاج نیز متفاوت است و مدل های زیادی توسط افراد مختلف ارائه می شود. یکی از جدیدترین مدل های تاج گل نمایشگاهی تاج گل اروپایی است که جلوه بسیار زیبایی دارد. این تاج ها ساختار حلقه ای توخالی دارند و کمی برآمده هستند. البته در این مدل تاج ها نیز خلاقیت نقش بسزایی دارد و ترکیبی از مدل های اروپایی و طرح های فانتزی را نیز می توان روی آن ها اجرا کرد. از دیگر مدل های رایج می توان به چیدمان گل های ساقه کوتاه در مرکز و قرار دادن گل و برگ با ساقه های بلندتر در اطراف آن اشاره کرد. این مدل ها بر روی تاج های یک، دو و سه طبقه قابل اجرا هستند.

تزئین تاج گل نمایشگاه

برای تزیین تاج فاکتورهای مهم زیادی وجود دارد که مهم ترین آنها انتخاب گل های مناسب و شاداب است. پس از انتخاب گل و مدل چیدمان مراحل زیر برای تزیین تاج انجام می شود:

  • اسفنج های مرطوب با سیم های قوی به پایه متصل می شوند.
  • روی اسفنج از ورق های فویل آلومینیومی استفاده می شود تا مقاومت خوبی داشته باشد.
  • گل ها بر اساس مدل مورد نظر روی اسفنج نصب می شوند و در نهایت برگ ها قرار می گیرند.

توجه داشته باشید که اتصال گل و اسفنج به پایه باید محکم باشد در غیر این صورت با جابجایی آنها چینش به هم می خورد و ظاهر خوبی پیدا نمی کند. علاوه بر این، یک اسفنج مرطوب برای تازه ماندن گل ها برای چند روز ضروری است که نباید از آن غافل شد.

قیمت گل های نمایشگاهی

قیمت های ارائه شده برای هر نوع تاج گل نمایشگاهی بسیار متنوع است و بسته به نوع و تعداد گل های استفاده شده و همچنین متریال پایه متفاوت خواهد بود. استفاده از برخی گل ها برای تزیین تاج گل نمایشگاهی باعث افزایش قیمت آن ها می شود مانند آنتوریوم، گل رز و ارکیده که همگی گل های گران قیمتی هستند.


سفارش تاج گل نمایشگاهی

تزیین و چیدمان گل ها روی پایه نیاز به مهارت بالایی دارد و گل هایی که روی آن قرار می گیرند باید بسیار شاداب باشند. به همین دلیل بهترین راه در این شرایط سفارش آنلاین تاج گل نمایشگاهی از گل فروشی های معتبر است. گل فروشی آنلاین تاج گل آماده ارائه چنین خدماتی بوده و سفارشات را به هر نقطه از تهران به صورت رایگان ارسال می کند.



تعداد بازدید از این مطلب: 94
بازدید : 94

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اخبار بروز علمی
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزشی و علمی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر